pondělí 24. října 2016

Veronika Divíšková jako Digitální pasažérka poprvé

 Ahoj všichni čtenáři kteří tenhle první můj výžblept v roli Digitální pasažérky náhodou čtete! Doufám že by někoho mohly zajímat odpovědi na tyhle otázky:

 Kdo je Veronika Divíšková? Veronika Divíšková je tak trochu jiná anebo úplně stejná čtrnáctiletá holka jako všechny ostatní. Záleží na úhlu pohledu. Nevím co bych o své osobě mohla dále prozradit. Více o mně se asi dozvíte v dalších článcích. Takže se vůbec nebojte číst dále :-).

 O čem bude tenhle blog? Tak různě ale nejspíše to bude blog o mně. Dále o různých mých vášních. Občas možná trochu kosmetiky, módy, koček, hudby a takových blbostí. No jo nic originálního, ale moje hlavní ambice okolo témat je nezapadnout do dětských blogů, či do takových blogů které se objevují na krásná.cz. Nic proti samozřejmě, jen to není úplně můj styl.

 Proč zrovna digitální pasažérka? To je otázka kterou se mi vám nechce úplně odkrývat. Spolu s mnoha indíciemi byste to mohl někdo uhodnout. Jedna indície je už v tomhle článku, a mohla by myslím pro někoho být vcelku nápadná.....

 A co Veronika Divíšková? Veronika Divíšková je moje pravé jméno..... A nebo se s takovým vysvětlením nespokojíte? Není to třeba další indicie? Nebo jsem já jako autorka jen prozradila své pravé jméno? To doufám vím zatím jen já.

 Kdy budou vycházet články? Nemám bohužel žádné vysvětlení typu každé pondělí, zatím jen vím že to bude co nejčastěji to bude v mých silách.

 Kdyby jste měli nějakou další otázku tak se s ní na mě nebojte obrátit :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat